To θρυλικό ΡΟΝΥ της NAMCO HELLAS
και όχι μόνο ...
Η μόνη πιστοποιημένη Ελληνική Αυτοκινητοβιομηχανία μικρής σειράς.
Η Ελλάς όχι απλά θα επιζήσει αλλά θα θριαμβεύσει μόνο με το αγκάλιασμα της Εθνικής παραγωγής.
To ελληνικό αυτοκίνητο πολλαπλών χρήσεων PONY® πρεσβεύει την λογική απλότητα και την Ελληνική κλασσική ομορφιά.
Στα δήθεν fast track αντιπροτείνουμε το fast back to Hellenism, προβάλλοντας την ανθρώπινη διάσταση. Τόπο στα νιάτα και άνοιγμα στους δημιουργούς, κυρίως μικρομεσαίους, που η τεχνολογία σήμερα μπορεί και πρέπει να τους κάνει ανταγωνιστικούς.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Επιπλέον είναι η μόνη πιστοποιημένη με ISO 9001:2008 αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα, όσον αφορά τον σχεδιασμό, την κατασκευή και την συναρμολόγηση οχημάτων μικρής σειράς.
Η ΝΑMCO HELLAS A.E.B.E. συμπλήρωσε ήδη 60 χρόνια πρωτοποριακής, ελληνικής παραγωγής και συνεχίζει ακάθεκτα την εν σειρά παραγωγή των πασίγνωστων, λαϊκών αυτοκινήτων, τύπου PONY® 5ης γενιάς, που χαρακτηρίζονται από λογική απλότητα και έχουν συνήθη κύκλο ζωής άνω των 30 ετών!
Η πρωτοπορία της NAMCO συνίσταται στο ότι παράγει ανταγωνιστικά αυτοκίνητα σε μικρές σχετικά σειρές (Low-volume series) με ελληνική προστιθέμενη αξία (Ε.Π.Α.) 70% τουλάχιστον. Ιστορικά η NAMCO είναι η πρώτη Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία σειράς σ’ όλη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
ΙΣΤΟΡΙΑ
5η ΓΕΝΙΑ
PONY® 5ης γενιάς
Το νέο PONY® αποτελεί αποτέλεσμα της Έρευνας και Ανάπτυξης πολλών ετών. Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με μηχανικά μέρη τελευταίας τεχνολογίας, σχεδιασμένο με βάση την αρχή της εταιρίας για κλασσικό styling. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζουμε την ελαχιστοποίηση προβλημάτων, την εύκολη και γρήγορη επισκευή με φθηνά ανταλλακτικά. Φτιαγμένο από νέας γενιάς φύλλα χάλυβα.
Οχήματα μεγάλης διάρκειας ζωής σε ασυναγώνιστες τιμές και την ποιότητα PONY®. Με κλασσική όψη, σε ευθείες γραμμές, τύπου τζιπ & pick-up, κατασκευάζεται για να κρατήσει τουλάχιστον 30 έτη (π.χ. το Jeep Willy με μόνο μικρές αισθητικές αλλαγές έχει διαρκέσει για περισσότερο από 60 χρόνια και το Toyota Land Cruiser για περισσότερα από 50 χρόνια ) .
Είναι όλο και πιο ευρέως αποδεκτό ότι το styling των στρογγυλοποιημένων μερών γίνεται σταδιακά και αυτόματα παρωχημένο μέσα σε λίγα χρόνια. Η μείωση τιμής γίνεται κατά τουλάχιστον 15% ετησίως. Δηλαδή μόνο σε τέσσερα (4) χρόνια, ο αγοραστής χάνει περίπου το 60% επί της αρχικής τιμής αγοράς του αυτοκινήτου.
Επιπλέον, τα ανταλλακτικά του PONY® πωλούνται σε τιμή κλάσμα από αυτή των επιβατικών και επαγγελματικών αυτοκινήτων. Το PONY® έχει ωφέλιμο φορτίο 850 kg και συνεπώς μπορεί να εκτελέσει μια ποικιλία συνδυασμένων εργασιών με πολύ χαμηλό κόστος. Με ένα τρέιλερ με φρένα μπορεί να μεταφέρει άλλα 600kg, συνολικά 1.450kg ωφέλιμο φορτίο, ιδανικό για μεταφορά προϊόντων.
Ένα άλλο μοναδικό πλεονέκτημα του PONY® είναι η τοπική κατασκευή των τμημάτων σε σχέση με τα εισαγόμενα εξαρτήματα συναρμολόγησης, δίνοντας εργασία σε πάρα πολύ κόσμο άμεσα και έμμεσα.
- Το 1960, η NAMCO παρουσίασε την CHRYSLER στην Ελλάδα με τη δημιουργία κοινοπραξίας και κατασκεύασαν το όχημα FARMOBIL®. http://www.allpar.com/cars/adopted/farmobil.html
- Το 1973, ιδρύθηκε το NAMCO MINI PLANT στη Θεσσαλονίκη. Η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα.
- Το 1981, με τη συνεργασία τριών (3) μεγάλων Γαλλικών τραπεζών, η NAMCO κέρδισε την άδεια να ιδρύσει μια «μεγάλη» αυτοκινητοβιομηχανία, συμπεριλαμβανομένης και γραμμής παραγωγής κινητήρων. Το σχέδιο. Εξαιτίας μη βιώσιμων πολιτικών εμποδίων, απέτυχε να ολοκληρωθεί.
- Το 1982, η NAMCO μαζί με την CITROËN ξεκίνησαν την πρώτη ξένη αυτοκινητοβιομηχανία στην Κίνα.
- Το 1983, μια μεγάλη και επιτυχής συνεργασία με την CITROËN στο Ιράν με την ίδρυση της SAIPA βοηθώντας τις εργασιακές σχέσεις μέχρι σήμερα για την παραγωγή του PONY® και του STALLION®.
- Το 1984, πραγματοποιήθηκαν μεγάλες εξαγωγές στην ΒΟΡΕΙΑ ΑΦΡΙΚΗ.
- Το 1985, ο Ελληνικός Στρατός, δημόσιες επιχειρήσεις, κλπ. εφοδιάστηκαν με PONY® από την NAMCO Hellas.
- Το 1993, μεγάλες παραγγελίες των οχημάτων NAMCO εξήχθησαν στις ΗΠΑ με τη συνεργασία της FORD.
- Από το 1994 μέχρι σήμερα, συνεργαζόμαστε με την TATA Ινδίας.
- Το 1995, το PONY® παρουσιάστηκε στην Ινδία, σαν το ορθολογιστικό αυτοκίνητο, πολύ χαμηλού κόστους και εξέπληξε την ΤΑΤΑ, και την MAHINDRA & MAHINDRA δημιουργώντας το έδαφος για πιο οικονομικά οχήματα που κατασκευάζονται τοπικά.
- Το 2006 η κατασκευή ενός πρωτοτύπου PONY® - TOYOTA με κινητήρα Yaris.
- Το 2009 η κατασκευή ενός πρωτοτύπου PONY®-HYUNDAI με κινητήρα Verna.
- Το 2012 ξεκίνησε η μελέτη της νέα ορθολογιστικής πλατφόρμας για το STALLION.
- Το 2013 το PONY® 513, η 5η γενιά πρωτοτύπου παρουσιάζεται.
3 οχήματα σε ένα, 4x4 & 6x6
Τρακτέρ - Φορτηγό - Μεταφορά Εξοπλισμού
Τρακτέρ - Φορτηγό - Μεταφορά Εξοπλισμού
- Κίνηση σε όλους τους τροχούς 4x4 & 6x6
- Κλείδωμα διαφορικού και στους δύο άξονες
- Power Steering
- Δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς
- Σύστημα αξόνων POWERMASTER® (παγκόσμια πατέντα της NAMCO)
- Φορητοί άξονες βαρέων βαρών με έξτρα απόσταση από το έδαφος
Το σύστημα του Agricar® είναι η πιο σύγχρονη ιδέα της αυτοκινιτιστικής τεχνολογίας. Δεκαπέντε χρόνια συνεχούς Έρευνας και Ανάπτυξης έδωσε ζωή στο σύστημα -A- . Συνδυάζει 3 λειτουργίες σε 1, δηλαδή το Agricar® είναι στην πραγματικότητα
Ένα δυνατό αγροτικό μηχάνημα
Με κίνηση σε όλους τους τροχούς, με γιγάντιους φορητούς άξονες και τεράστια δύναμη έλξης (μέχρι 2 μεγάλα τρέιλερ, στο σύνολο 42 τόνοι).
Ένα πραγματικό σύστημα δύναμης με PTO σε όλους τους άξονες για την επισύναψη όλων των αγροτικών και κατασκευαστικών μηχανημάτων.
PYRCAR
Το Pyrcar® Ειδικό όχημα εκτός-δρόμου για την πυρόσβεση πυρκαγιών σε δασικές περιοχές 4x4 & 6x6
MULTITRAC
Το Multi-Trac® όχημα εκτός-δρόμου, βαρέως τύπου είναι ιδανικό για
- Βουνά
- Εξόρυξη
- Ειδικά εδάφη
- και όπου η δύναμη και η αντοχή είναι απαραίτητα στοιχεία
Για πολυ-εργασίες όπως Εταιρίες ηλεκτρισμού
Τηλεφωνικές και Τηλεγραφικές εταιρίες
Τηλεφωνικές και Τηλεγραφικές εταιρίες
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου