ΑΝΟΙΧΤΗ –προσωπική- ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ κ. ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ.

Είναι η πρώτη φορά που σε αποκαλώ «Πρωθυπουργό»!!! 
Μου το απέδειξες!!!
Σου μιλάω στον ενικό, γιατί εκτός του ό,τι είσαι μικρότερος μου, παίρνω το θάρρος της «μάνας»!!!....


Αν και βέρα Νέο- Δημοκράτισσα, πρέπει και θεωρώ ηθική υποχρέωσή μου, να σου ομολογήσω πως από τα ξημερώματα εώς και το πρωί …. 
Καρδιοχτύπησα, φοβήθηκα, αγχώθηκα, ανησύχησα, τρομοκρατήθηκα… για το μέλλον της γενιάς μου, του παιδιού μου, των παιδιών μας…
Της Άντζελας Πεϊτση


Ξέρεις πολύ καλά πως το μέλλον της χώρας μας, είναι η πρόοδος και η άνθιση του ιδιωτικού τομέα. Οι επιχειρηματικές συνθήκες που θα δημιουργήσει η χώρας μας, για την πρόοδο και την οικονομική ανάκαμψή της. (Σε άλλους δε θα αναφερθώ γιατί ο πεζός και άψυχος λόγος του internet μπορεί να παρεξηγηθεί).

Αλέξη!!!! Από χθες έβαλα τον εαυτό μου, στη θέση της μητέρας σου… Το παιδί μου στη θέση σου… Να παλεύεις με τα θηρία και ν’ αντέχεις!!! 

Σου καταλογίζω «λάθη» επιλογής προσώπων… αλλά…ΟΛΟΙ μας, μπορεί να πέσουμε σε αυτή τη λούμπα… ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΑΘΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ…. 
Αλλά, το πρόβλημα είναι όταν πρόκειται για μία ολόκληρη χώρα…. Όμως ΕΣΥ ΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ!!!!!!!!!! ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΣΟΥ!!!! ΑΨΗΦΩΝΤΑΣ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ «ΕΓΩ», ΠΡΟΤΑΞΕΣ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!!!! ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!!! ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ!!!

Αλέξη, έκλαψα και σου μιλάω «ως» ελληνίδα, ως μάνα και ως ΝεοΔημοκράτισσα: 
«Σ’ ευχαριστώ που ενήργησες για το καλό της Ελλάδος!!!»

Όπως είδες το κόμμα μου, η ΝΔ, ήταν δίπλα σου!!! 
Οι «κεντροδεξιοί» σε στήριξαν , χωρίς κόμπλεξ και χωρίς ταμπού. 
Αναγνώρισαν τις καίριες προσπάθειες που έκανες (έστω και την τελευταία στιγμή) και ήταν δίπλα σου για το καλό της χώρας μας!!!
Αλέξη, σου αναγνωρίζω πως πήρες πάνω σου «το βάρος» των τυχάρπαστων παιγνίων…. 
Πήρες πάνω σου, το βάρος μιας ολόκληρης χώρας. 
Θεωρώ πως πλέον… κατάλαβες, πως «άλλα πίστευες και προσγειώθηκες στη στυγνή πραγματικότητα»…..
Αλέξη χθες, για να μη σου πω… ακόμα και τώρα που σου γράφω, τρέχουν δάκρυα από τα μάτια μου…

ΑΠΕΔΕΙΞΕΣ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ, ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!!!

Υστερόγραφο: Να προσέχεις τους ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΥΣ στο κόμμα σου…. Αν δεν ήσουν εσύ, ούτε ο θυρωρός της πολυκατοικίας δεν θα τους ήξερε….

Αλέξη Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!
Άντζελα Πεϊτση


Σχόλια